? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, October 31, 2009

~没心情~

haiz ~~~~
最近好久没来写了
因为我滴心情超不好的。。。
跟好朋友吵架了啦
T.T

超没心情的啦~~~~
镇希望他可以原谅我哦。。。
但这是不可能的
因为是我有错在先。。。

对了,李老师他有说过要来看我的blog的
不知道他有没有来看呢?
最近也没什么特别的事发生。。。
我的生活每天都一摸一样
吃饱,看戏,睡,吃饱,看戏,睡。。。。。

0 comments: