? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, October 29, 2009

~我累了~

haiz ~~~
我真的很累了。。。
我真的不想再跟你斗下去了。。。
尽管你要怎样陷害我
怎样在我的朋友面前说我坏话也好。。。
我都算了。。。
我真的真的不想再斗下去了。。。
那种感觉实在太难受了。。。

以前。。。
我们不是一对形影不离的好朋友吗???
但我们几时成了一对
反目成仇的仇人吗!?
我真的很想跟你再次地和好。。。
不过
我知道你是不会原谅我的。。。

而我现在能跟你说的是。。。
嘉权~~~~
‘对不起’

我也知道我是不应该为了一件小事而向你发脾气
我知道是我错了。。。
我也后悔了。。。
我真的很想你原谅我。。。


‘对不起’

0 comments: