? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, October 21, 2009

~偏心的妈妈~

不公平啊。。。
我要反对不公平的对待!!!
为什么我哥可以买某某东西
而我却不可以!!!
偏心啊~~~~

今天在班上玩游戏,玩得不是很爽罢了
因为有一些婆婆妈妈的男生在那边畏手畏脚的
根本就不是男生嘛。。。==

还有,今天说有sport check 吓死我们班的人了
不过。。。最后还是没有

今天心情不是很好罢了
因为那烦人的po po 在我耳边唠叨:
‘志祥啊~~~可以关电脑了咯~~~你玩了很久了咯~~~’
这时我就会很不耐烦地说:‘哎呀!!!知道啦!!!不要吵啦!’

haiz~~~今天也没什么东西好写的
不过。。。我还是第一次使用blog
请多多指教
也欢迎你噢。。。

0 comments: