? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, November 3, 2009

~不知在干啥~

今天真的好闷哦。。。
就快闷死我了
还有去朋友家
忙了一整天
可是。。。
都不知道在忙些什么
不过,有一位林某某朋友
担任小丑的角色。。。
把气氛搞得好高兴哦

过后,我就回了咯。。。
然后我一回家就
吃饭。。。
洗澡。。。
穿衣。。。
玩电脑。。。
看书。。。
我枯燥的生活每天就是这样
一日又一日。。。

我有时候真的会怀疑
我妈在生我之前是不是
在我身体设了一个程序。。。
==
最近我给了很多老师我的blog
可是。。。
都不知道有没有看的
haiz~~~
我也没什么东西好写。。。
总之就是枯燥无味!!!
haiz ~~~~~~~

0 comments: